1. Super Kartica d.o.o. je pokretač programa lojalnosti Super Kartica (u daljem tekstu: Super Kartica) i izdavač lične Super Kartice (u daljem tekstu: Kartica) za sve registrovane korisnike, koja ostaje u njenom vlasništvu. Super Kartica d.o.o. zadržava pravo da u bilo kom trenutku i bez prethodne najave povuče Karticu iz opticaja i da promijeni ili u potpunosti ukine elemente Super Kartica programa. Korisnik Kartice može postati svaka punoljetna osoba sa prebivalištem u Crnoj Gori koja Super Kartici d.o.o. putem registracije na mobilnoj aplikaciji stavi na raspolaganje obavezne podatke koji su naznačeni zvjezdicom, ili putem pristupnice koja važi samo za korisnike Senior kluba. Korisnik se iz programa lojalnosti Super Kartica može iščlaniti putem mobilne aplikacije, pisanim putem na mail adresu info@superkartica.me ili pozivom na besplatni broj kontaktnog centra 080 000 000.
2. Idea - CG d.o.o. će u skladu sa Ugovorom o poslovnoj saradnji sa Super Karticom d.o.o. vršiti platnu funkciju za potrebe Super Kartice Senior klub.
3. Sva navedena pravila se odnose i na Super Karticu Senior klub, ukoliko nije drugačije naznačeno.
4. Podaci korisnika navedeni u dijelu „Moj Profil“ na mobilnoj aplikaciji i na pristupnici koja važi samo za korisnike Senior kluba, koriste se u svrhu kreiranja povoljnosti za korisnika, kao i za informisanje korisnika o različitim akcijama Super Kartice i njenih partnera. Lični podaci o korisnicima Kartice ne razmjenjuju se sa drugim korisnicima, u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti.
5. Osnovna Kartica nije prenosiva i može je koristiti isključivo registrovani korisnik.
6. Način registracije korisnika, sakupljanje i korišćenje nagradnog iznosa (cashback-a) detaljnije su opisani na internet stranici www.superkartica.me.
7. Svaki korisnik Kartice može uz svoju osnovnu Karticu vezati i dodatne Kartice. U tom slučaju sakupljeni nagradni iznos (cashback) sa svake Kartice sabira se na jedan zajednički račun. Platnu funkciju Super Kartice Senior klub ne mogu vršiti dodatne Kartice.
8. Pravo na cashback korisnik ostvaruje kupovinom kod partnera programa koji učestvuju u sistemu sakupljanja cashback-a, u skladu sa obavještenjima koja će pravovremeno biti dostupna korisniku. Da bi prilikom kupovine ostvario pravo na sakupljanje / korišćenje cashback-a, korisnik Kartice obavezan je da pokaže Karticu osoblju partnera programa kod kojeg se obavlja transakcija.
9. Period sakupljanja traje jedan mjesec, u toku kojeg kupovinom kod partnera koji učestvuju u sistemu sakupljanja cashback-a, korisnik dostiže neki od zadatih pragova potrošnje. Pri prelasku definisanog praga, cashback je odmah dostupan za potrošnju, a najkasnije se može iskoristiti do 31.1 naredne godine.
10. Sakupljeni cashback se koristi provlačenjem Kartice prilikom kupovine. Sakupljeni iznos se može iskoristiti prilikom jedne ili više kupovina.
11. Korisnici koji nijesu koristili svoju Karticu duže od 6 mjeseci mogu biti isključeni iz programa. Takvi korisnici se mogu naknadno ponovo uključiti u Super Kartica program, bez ikakvih ograničenja, ponovnom registracijom.
12. Korisnik ima pravo da u svako doba pisanim putem izmijeni podatke koje je prethodno dostavio Super Kartici. Korisnik takođe ima pravo da putem mobilne aplikacije, pisanim putem ili pozivom na besplatni broj kontaktnog centra 080 000 000 otkaže korišćenje Kartice, uz povrat Kartice izdavaču. Važenje Kartice prestaje od trenutka kada izdavač primi obavještenje o otkazu i vraćenu Karticu.
13. Super Kartica d.o.o. zadržava pravo da u svakom trenutku provjeri identitet donosioca Kartice.
14. Super Kartica d.o.o. može, prema sopstvenoj procjeni i bez prethodne najave, isključiti iz Super Kartica programa bilo kojeg korisnika. Super Kartica d.o.o. je dužna da korisnika obavijesti o isključenju, ali nije obavezna da korisniku obrazloži svoju odluku.
15. O svakoj izmjeni pravila, kao i promjeni osnivača i partnera programa, Super Kartica će korisnike obavijestiti na odgovarajući način. Aktuelna pravila su dostupna na internet stranici www.superkartica.me.
16. U slučaju gubitka ili krađe Kartice korisnik je obavezan da nestanak Kartice prijavi kontaktnom centru, pozivom na besplatni broj 080 000 000. Na adresu korisnika će biti poslata nova Kartica, na koju će biti prenešen do tada sakupljen cashback. Svu materijalnu štetu koja nastane kao posljedica gubitka ili krađe Kartice, do momenta evidentiranja prijave, snosi korisnik Kartice.
17. Svako neovlašćeno kopiranje i umnožavanje Kartice će biti sankcionisano u skladu sa zakonskim propisima. Potpisivanjem Pristupnice korisnik bezuslovno prihvata ova pravila.